Ik wil een product bestellen, maar hoe geef ik nu aan welk stofje ik wil?

Kijk eerst even op de stoffenpagina welke stof je graag wil. Vervolgens ga je naar het Ukkespulletje dat je graag wil hebben en je legt het gewenste product in het winkelwagentje. Tijdens het bestelproces kun je dan bij "opmerkingen" aangeven welke stof/kleuren je graag zou willen. Als je hulp nodig hebt met het kiezen van stoffen mag je natuurlijk ook even contact met ons opnemen, we helpen je er graag bij!

Ik woon in het buitenland, kan ik nu ook bij jullie bestellen?

Jazeker, geen enkel probleem! Voor bestellingen die internationaal verzonden worden wordt het overeenkomstige tarief van PostNL gehanteerd. Wacht dus altijd met betalen tot je een bevestigingmail hebt ontvangen met het definitieve orderbedrag.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Ukkespul hanteert binnen Nederland vaste verzendkosten van €1,50 voor producten tot 50 gram die per briefpost verzonden kunnen worden, €2,95 voor producten boven 50 gram die per briefpost verzonden kunnen worden, en €5,95 voor pakketpost tot 10 kg. Bij bestellingen boven €75,00 worden geen verzendkosten gerekend. 

Bestellingen binnen Nederland worden verzonden met POSTnl. Ukkespul hanteert vaste verzendkosten van €1,50 voor brievenbuspost tot 50 gram, €2,95 voor brievenbuspost boven 50 gram en €5,95 voor pakketpost tot 10 kg. Bij een bestelling boven €75,00 zijn binnen Nederland de verzendkosten voor rekening van Ukkespul.
Bestellingen naar België worden verzonden met Bpost. Verzending vindt éénmaal per week plaats vanuit een postkantoor in Kinrooi/Belgie. Ukkespul hanteert vaste verzendkosten van €1,95 voor brievenbuspost tot 50 gram, €3,95 voor brievenbuspost boven 50 gram en €6,95 voor pakketpost tot 10 kg. Bij een bestelling boven €75,00 zijn binnen België de verzendkosten voor rekening van Ukkespul.
Bij bestellingen naar overig buitenland wordt het overeenkomstige tarief van POSTnl gehanteerd.

Bestellingen worden standaard onverzekerd verzonden. Je kunt je bestelling aangetekend laten verzenden, vermeld dit dan even tijdens het bestelproces of in een mail aan info@ukkespul.nl. De extra kosten voor aangetekend verzenden zijn voor je eigen rekening.

Hoe lang is de levertijd van mijn bestelling?

Vrijwel alle producten worden op maat gemaakt. Hou in elk geval rekening met een levertijd van 2 weken (soms langer, maar soms ook korter). Na je bestelling word je per mail geïnformeerd over de verwachte levertijd. NB: de levertijd gaat pas in ná ontvangst van je betaling!

Zeker weten wat de levertijd is vóór je bestelt? Stuur dan even een mailtje naar info@ukkespul.nl.

Spoedbestelling? Neem ook dan even contact op (info@ukkespul.nl), dan bespreken we de mogelijkheden.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen?

Natuurlijk, dat is geen probleem. Geef dit even aan tijdens het bestelproces, of in een mail aan info@ukkespul.nl. 

Kan ik mijn bestelling ook in laten pakken?

Alle handgemaakte Ukkespulletjes worden met liefde en zorg gemaakt en worden standaard in een cadeauverpakking geleverd, ook als je voor jezelf bestelt!

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dat is mogelijk, maar wel alleen volgens afspraak.

Ik heb een bestelling gedaan, en hoe gaat het nu met betalen?

Als je een bestelling gedaan hebt, ontvang je zo snel mogelijk een bevestigingsmail. We streven ernaar deze binnen 24 uur te versturen. In deze bevestigingsmail vind je een overzicht jouw bestelling en het definitieve totaalbedrag. Het kan altijd zo zijn dat een product om welke reden dan ook niet meer te leveren is, een langere levertijd heeft, of dat verzendkosten gecorrigeerd moeten worden (bij meerdere artikelen kan het voorkomen dat de website onterecht de verzendkosten voor pakketpost berekent, of juist verzuimt dit te doen). WACHT DUS ALTIJD MET BETALEN TOT JE DEZE BEVESTIGINGSMAIL HEBT ONTVANGEN!

Kan ik ook betalen met Paypal of IDEAL?

Nee, dat is op dit moment nog niet mogelijk. Het factuurbedrag dient vooruitbetaald te worden middels een overschrijving. Eventueel kan bij afhalen ook achteraf betaald worden, maar dit geldt uitsluitend voor kant-en-klaar producten, voor op maat gemaakte producten vragen we altijd een aanbetaling.

Ik heb een bestelling gedaan, maar nog geen bevestiging gekregen.

Als je een bestelling gedaan hebt, ontvang je zo snel mogelijk een bevestigingsmail. We streven ernaar deze binnen 24 uur te versturen. Heb je geen bevestigingsmail gekregen, neem dan zelf even contact op via mail info@ukkespul.nl, misschien is er iets mis gegaan bij het opgeven/verwerken van je emailadres.

Kan ik ook ruilen of retourneren? 

Ruilen of retourneren is alleen mogelijk als het gaat om producten die niet speciaal voor jou op maat gemaakt zijn. In dat geval heb je na ontvangst 7 werkdagen de tijd om het artikel retour te zenden. Let wel, retourzendingen dienen vóóraf via mail (info@ukkespul.nl) gemeld te worden o.v.v. het ordernummer, en het product mag niet gebruikt of beschadigd zijn. Kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. In overleg met jou kan er geruild worden voor een ander artikel of krijg je je geld terug gestort (m.u.v. de verzendkosten van de retourzending).

Speciaal voor jou op maat gemaakte producten kunnen helaas niet geruild of geretourneerd worden.

Ik ben niet tevreden met mijn aankoop.

Vervelend om te horen dat de bestelling niet aan je verwachtingen voldoet. Neem in dit geval altijd even contact met ons op (info@ukkespul.nl). Iedere klacht of opmerking nemen we serieus en we zoeken graag samen met jou naar een oplossing. Je kunt het product -na contact met ons- binnen 7 werkdagen terug sturen en dan krijg je je geld terug. De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening. Heeft Ukkespul een fout gemaakt? Dan zijn de kosten voor retourzending uiteraard voor onze rekening. Helaas kunnen we producten die speciaal voor jou op maat gemaakt zijn niet zomaar terugnemen.

Kan ik Ukkespulletjes wassen?

Producten waar geen vilt in verwerkt is, dwz. de slabben en de vlaggenslingers (zonder applicaties) kunnen op 30 graden gewassen worden, en kunnen worden gestreken op lage temperatuur. We adviseren om producten waar vilt in is verwerkt (d.w.z. de verjaardagskronen, de naamslingers) niet te wassen. Wil je het Ukkespulletje toch een beetje opfrissen of een vlek verwijderen, doe dat dan met een washandje met wat zeep.

© 2013 - 2018 Ukkespul | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.