Ik wil een product bestellen, maar hoe geef ik nu aan welk stofje ik wil?
Kijk eerst even op de stoffenpagina welke stof je graag wil. Vervolgens ga je naar het Ukkespulletje dat je graag wil hebben en je legt het gewenste product in het winkelwagentje. Tijdens het bestelproces kun je dan bij "opmerkingen" aangeven welke stof/kleuren je graag zou willen. Als je hulp nodig hebt met het kiezen van stoffen mag je natuurlijk ook even contact met ons opnemen, we helpen je er graag bij!
O ja, de stoffenpagina gaat nog een keer helemaal vernieuwd worden. We hebben namelijk heeeeeel veel meer stoffen dan nu op de stoffenpagina staan. Zoek je iets speciaals qua stof, neem ook dan gerust even contact op! Grote kans dat we het gewoon voor je kunnen regelen.
Ik woon in het buitenland, kan ik nu ook bij jullie bestellen?
Jazeker, geen enkel probleem! Woon je in België, dan kun je dat in de winkelwagen gewoon aangeven en dan worden automatisch de juiste verzendkosten berekend. Woon je in een ander buitenland, stuur dan even een mailtje naar info@ukkespul.nl
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Bestellingen binnen Nederland worden verzonden met POSTnl. Ukkespul hanteert vaste verzendkosten van €1,95 voor brievenbuspost tot 50 gram (zonder T&T), €4,25 voor brievenbuspost boven 50 gram (met T&T) en €6,95 voor pakketpost tot 10 kg (met T&T). Bij een bestelling boven €50,00 zijn binnen Nederland de verzendkosten voor rekening van Ukkespul.
Bestellingen naar België worden verzonden met Bpost. Verzending vindt éénmaal per week plaats vanuit een postkantoor in Kinrooi/Belgie. Hierbij gelden 3 verzendopties:
- Ukkespul verzendt standaard via brievenbuspost (zonder T&T) , en dan geldt het tarief van €4,50. Is je bestelling te groot voor briefpost, dan wordt het verzendtarief automatisch omgezet in pakketpost (met T&T) a €6,95.
- Mocht jij je bestelling liever sowieso met een T&T code willen verzenden (ongeacht gewicht) dan kun je ook zelf de optie "pakketpost met T&T" (a €6,95) selecteren in de winkelwagen..
-Tot slot is er een optie spoedpost. Heb je je bestelling met grote spoed nodig, dan neem je eerst contact op met Ukkespul! Na overleg kun je dan deze optie "spoedpost" (a €9,95) selecteren in de winkelwagen.
Bij een bestelling boven €50,00 zijn naar België de verzendkosten voor rekening van Ukkespul.
Bestellingen worden standaard onverzekerd verzonden. Je kunt je bestelling aangetekend laten verzenden, vermeld dit dan even tijdens het bestelproces of in een mail aan info@ukkespul.nl. De extra kosten voor aangetekend verzenden zijn voor je eigen rekening.
Hoe lang is de levertijd van mijn bestelling?
Vrijwel alle producten worden op maat gemaakt. Hou in elk geval rekening met een levertijd van 5 a 8 werkdagen (soms langer, soms ook korter). Na je bestelling word je per mail geïnformeerd over de verwachte levertijd. NB: de levertijd gaat pas in ná ontvangst van je betaling!
Zeker weten wat de levertijd is vóór je bestelt? Stuur dan even een mailtje naar info@ukkespul.nl.
Spoedbestelling? Neem ook dan even contact op, dan bespreken we de mogelijkheden.
Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen?
Natuurlijk, dat is geen probleem. Geef dit even aan tijdens het bestelproces, of in een mail aan info@ukkespul.nl.
Kan ik mijn bestelling ook in laten pakken?
Alle handgemaakte Ukkespulletjes worden met liefde en zorg gemaakt en worden standaard in een cadeauverpakking geleverd, ook als je voor jezelf bestelt!
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dat is mogelijk, maar wel alléén volgens afspraak.
Ik heb een bestelling gedaan, en hoe gaat het nu met betalen?
Als je een bestelling plaatst, kun je ervoor kiezen om de betaling direct, snel en veilig te voldoen via IDEAL/Bancontact. Wij gaan er vervolgens mee aan de slag en houden je per mail op de hoogte van de status van je bestelling.
Je kunt er ook voor kiezen om de betaling handmatig over te maken via een bankoverschrijving. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een bevestigingsmail (orderbevestiging) met een overzicht van jouw bestelling en de benodigde betalingsgegevens. Jij zorgt vervolgens dat de betaling in orde komt. Na ontvangst van betaling gaan wij dan aan de slag met jouw bestelling om er iets moois van te maken. Je wordt per mail verder op de hoogte gehouden over de status van je bestelling..
Heb je gekozen voor de optie betalen bij afhalen? Dan mag je de betaling achteraf - bij afhalen - voldoen (uiteraard mag vooraf betalen ook als je dat wenst). We houden je per mail op de hoogte van de status van je bestelling en spreken tijdig met jou een afhaalmoment af.
Kan ik ook betalen met Paypal of KLARNA/Afterpay?
Nee, dat is op dit moment nog niet mogelijk.
Ik heb een bestelling gedaan, maar nog geen bevestiging gekregen.
Als je een bestelling gedaan hebt, ontvang je direct een bevestigingsmail (orderbevestiging). Niets gekregen? Neem dan zelf even contact op via mail info@ukkespul.nl, misschien is er iets mis gegaan bij het opgeven/verwerken van je emailadres.
Kan ik ook ruilen of retourneren?
Ruilen of retourneren is alleen mogelijk als het gaat om producten die niet speciaal voor jou op maat gemaakt zijn. In dat geval heb je na ontvangst 14 werkdagen de tijd om het artikel retour te zenden. Let wel, retourzendingen dienen vóóraf via mail (info@ukkespul.nl) gemeld te worden o.v.v. het ordernummer, en het product mag niet gebruikt of beschadigd zijn. Kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. In overleg met jou kan er geruild worden voor een ander artikel of krijg je je geld terug gestort (m.u.v. de verzendkosten van de retourzending).
Speciaal voor jou op maat gemaakte producten kunnen helaas niet geruild of geretourneerd worden.
Ik ben niet tevreden met mijn aankoop.
Vervelend om te horen dat de bestelling niet aan je verwachtingen voldoet. Neem in dit geval altijd even contact met ons op (info@ukkespul.nl). Iedere klacht of opmerking nemen we serieus en we zoeken graag samen met jou naar een oplossing. Je kunt het product -na contact met ons- binnen 14 werkdagen terug sturen en dan krijg je je geld terug. De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening. Heeft Ukkespul een fout gemaakt? Dan zijn de kosten voor retourzending uiteraard voor onze rekening. Helaas kunnen we producten die speciaal voor jou op maat gemaakt zijn niet zomaar terugnemen.
Kan ik Ukkespulletjes wassen?
Producten waar geen vilt in verwerkt is, dwz. de slabben en de vlaggenslingers (zonder applicaties) kunnen op 30 graden gewassen worden, en kunnen worden gestreken op lage temperatuur. We adviseren om producten waar vilt in is verwerkt (d.w.z. de verjaardagskronen, de naamslingers) niet te wassen. Wil je het Ukkespulletje toch een beetje opfrissen of een vlek verwijderen, doe dat dan met een washandje met wat zeep.